Co warto wiedzieć o standach reklamowych?

2020-07-09

Reklamowe standy są nośnikami zewnętrznej reklamy, jednak ich wygląd i wymiary nie są skodyfikowane. Ogółem, to reklamowe stojaki, dzięki którym można eksponować produkty objęte promocją, lub też takie, które stanowią specjalność konkretnego sklepu. Co więcej, może znaleźć się na nich logotyp naszej firmy, a czasami też ważna informacja. Możliwość ich ustawienia jest dowolna.



Każdy producent standów https://prostkey.pl/ powie nam, że głównym ich zadaniem jest to, aby te zwracały uwagę klienta, a także uwypuklały niektóre produkty. Chodzi bowiem nie tylko o samo przyciąganie uwagi, ale też o nakłanianie do zakupu. Można jest ustawić na zewnątrz budynku, czyli np. przed samym wejściem. Wówczas, zadaniem ich jest zwracanie uwagi na to, że dana placówka lub sklep istnieje i warto go odwiedzić. Ważne jest też eksponowanie konkretnych produktów. Będą to chociażby te produkty, które obejmuje promocja, czy też takie, które są wręcz wizytówką firmy. Standy z powodzeniem sprawdzą się także wewnątrz sklepów, a chociażby w przejściach, a wtedy mają eksponować produkty pozostałe, z szerokiej gamy posiadanego asortymentu.


Standy reklamowe i ich zastosowanie


Jako naturalne zastosowanie tego typu reklamowych stojaków jest stawianie ich zarówno w sklepach, jak i w pozostałych punktach handlowych. Oczywiście ich funkcjonalność jest zdecydowanie szersza. Bardzo często spotkamy je na przeróżnych targach, w medycznych placówkach, w muzeach, w urzędach, bibliotekach, a także wielu innych miejscach, gdzie konieczne jest zastosowanie takiej reklamy.