Pozycjonowanie strony

2020-07-15

Nasza rada polega na przestrzeganiu podanych wcześniej zaleceń - wybieranie dla domeny nazwy odzwierciedlających realia firmy, krótkiej, łatwej do wymówienia i zapamiętania. Inny krok, wielce nadużywany całymi laty przez SEO, polega na rejestrowaniu nazw domeny z precyzyjnym kluczem, jak.


Pozycjonowanie strony http://mateuszkozlowski.pl/ - o tym warto jest pamiętać

Postępowano tak, ponieważ Google dawał w SERP-ie witrynom o takiej strukturze „dodatkowego kopa", nawet jeśli te witryny cieszyły się małym zaufaniem. Co więcej, w związku z aktualizacją systemu EMD Update metoda ta dziś może stwarzać więcej problemów niż korzyści, a zatem warto starannie przemyśleć taką metodę wyboru nazwy domeny, jeżeli wskazuje się na pozycjonowanie strony.


Metoda ta, zwana domain grabbing, jest często stosowana przez specjalistów z zakresu SEO, a w niektórych przypadkach także nadużywana. W ogólności, rejestruje się więcej domen, które są przekierowywane do domeny głównej. Ma sens rejestrowanie domeny z różnymi rozszerzeniami TLD w celu uniknięcia wykupienia przez konkurentów przestrzeni, którą może interesować się nasz biznes. Nie ma natomiast sensu rejestrowanie domen z przekierowaniem, jeśli te domeny nie zostaną potem włączone do naszych strategii SEO.


Są bardzo przydatne w przypadku, gdy witryna, którą chcemy pozycjonować, zawiera różne kategorie materiałów poświęconych odmiennym tematom lub treściom, jak blogi, fora bądź e-handel. Poddomeny mogą być także wykorzystywane do lingwistycznej lokalizacji odwiedzających. Dla wyszukiwarek każda poddomena jest samodzielną witryną, a więc wymusi ona wszystkie strategie pozycjonowania wykorzystywane dla głównej domeny. Warto rejestrować poddomeny krótkie, zawierające słowo kluczowe łatwe do zidentyfikowania przez użytkownika stawiającego na pozycjonowanie strony. W sumie można powiedzieć, że poddomeny są ważne dla dobrego pozycjonowania SEO i mogą sprzyjać hierarchicznej organizacji różnych kategorii wewnątrz witryny.